PaLuaN KomPanG..." kelepak-KelePunnG2"


SeLamaT PenGanTin BaRu Buat Norainn Kasiman dan Samsul....... 31 Mac 2007 bersamaan 12 Rabiulawal 1428..
Perjalanan yang jauh dari Perak ke Johor Bharu.....bagi meraikan majlis bersanding kawan baik aku....Ainn,
Anyway i p JB ngan kawan aku Ani, bertolak 30/03/07 malam kol 10.30 mlm... sampai JB - larkin at 5.30 am.....
F-sal dan Jeff yang menjaga aku dan ani sepanjang kat JB... emmm 2 hari kat cana ari sabtu 31/3/07 dan 1 apRil 2007 @ahad... terima Kacih diucapkan buat korang berDua.... Terima Kasih Daun Keladi....
kat kenduri ainn , aku jupe Izwan @ panggilan manjee ChemOnG & aweksnyeee.. heeeHeeEE

Meriah sesangat,, berbaloi leee kami datang jauh..... Set Hijau ,, Angg- anGG lagi,,, terang mata memandang giTuu... walaupun x sempat sembang lama ngan ainnnn,, tapi dah kira Ok lerrr leh tengok dia... emm CoZ dah lama x tengok dia...rasanye dah 3 tahun lebih ,, makin Slimmmm heeehEE............

Yang paling menarik majlis persandingan diaorang ni... Kumpulan Kompang... BesT... aku x pernah tengok lagi orang main kompang macam tuuu.... siap da lagu2 lagi....!!! kata DJ ,, diimport dari Negeri Sembilan...emmm dan satu lagi Duit Tol... pengantin lelaki nak masuk da Duit Toll.... emmm lain tempat , lain adat...

Anyway.... kami nak ucapkan selamat pengantin baru buat ain dan suami dan seMogA cepat - cepat dapat baBy dan keKaL sepanjang haYat....WasssAlam..............



Comments

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......