Dah Jadi Cik Long

x brape ingat le lak...rasanyeee dlm kol 4.56am ke...rasanyee ke 4.36am mak aku cakap adik aku..Angah dah selamat melahirkan anak Lelaki...Rizq Erfan Bin Asif...heheheheheh actually ari Isnin 16hb Doktor kat TMC tu cakap...apa-apa pung mummy eza kene kasik deliver jugak....wah best gaks...ek...kita dapat tau awal..ari apa nk bersalin..leh prepair apa yang patut...tapi mak aku le yg duk mengemas nyeee...adik aku tu relakss jek..style dia lah...so dia bersalin kat KBMC lah.. katanyee berat baby 3.00 kg heheheh = 3 paket gula pasir...aku x tgk lagi nih...Rizq tunggu Cik Long, Cik El dan Cik Na balik Raya nantilah..masa ngah merah2 ni...x best lagi tgk...biar peram kasik lama sket..baru mata dah bukak...
Nama panggilan baru dalam family aku:
abah : Tok bah
ma : nanny
kakak : Cik Long
Ngah : katanya " Mama"
Kak Che : Cik El
Nano : Cik Na
Ewe : PokSu

Comments

@hmadHiRO said…
Ko ni...Dok suke kat orang jer...
Ko tu bila nak beranak???
heheh...

Jangan marah aaa...
Emy said…
ala sajek nk guna cik long, mak long terus la nampak tua skit..
eRa said…
dear hiro,

kalu da jodoh ada laaa... ko ni pung...ko tak pe la..dah nk jadik bapak..hehehehh

emy,
ala...guna la Cik...nampak muda sentiasa walau dah tueee nanti pun. hehehehh
anam said…
apa kata kita panggil puan long lepas kawin nanti

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......