Cite-CiTe KoSonG

Haiiiiii...................... jupe lagi.................................
ceritera cite ... banyak nak di cite kannn ............ tapi aku rasa tak sume leh di citekannnnnn....
SembanG - SembaNg kosong aje lerrrrr.............

anyway x lama lagi aku akan jalan -Jalan CanaCini lagi lg......... kat Kolompur..........take break.........,,,relaks my mind,,,,,, jalan - Jalan.... emmmmm hope so.....
leh lerrr jupe kengkawan kat cana... itupun jika berkesempatan..............This year emmm segan le nak cakap ,,, tapi kene cakap gak.. This Year - Pig Year..... !!!!!!!! ape yang OoNgGGG ekkkk????????
seBenarnye sume tahun same jerrr tp aku memang suke main - main dan ambik tahu pasal Chinese Year ni.....kekadang Sonok gak.... Hope my YeAr ada OONnGG lerrr tahun ni......... tp kalu tgk ape yang aku baca.... ada lerrrr sket2 HEHEheeeeee


In Thisss WeeK .... macam2 berlaku.....
Bermacam - mcm pelan kene aturkan balik...... kene set cuti, kene kemaskini itu and ini.........
Aku nak main tarik2 ekor macam anak kerE ini pun aku Sorang Jerrr PPKP kat cni.....!!!!!!!!! tarik kot mane punG kejer, aku jer yang kne buaT..... HeheHEEEeeee
Korang pernah dengar ayat ni ????????????

IF I hEar It , I foRgeT
If I SeE It , I RemeMbER
iF I Do iT , i KnOw

Ada betulnyerr kannnn????????? aku punG mcm tu gak............... sejibik Kotttt HEHEheeeee

Comments

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......