ColOuR In Life.......

warna -warni kehidupan......................
bermacam-mcm perkara berlaku , sedang berlaku, dan akan berlaku kannnn ??? yang dah berlaku dijadikan pengajaran tp yang akan berlaku x dak sape yang tahu.............tulll x : )
Dah lama aku kt cni........ rasanye dh x tahan dan dah over loaded dah kepala otak aku keje kat cni....... tengok member2 lain ok jerrrrr,,,,,, setengah orang suke tempat kecik dan hulu ni...... cOz diaorang ada pOweR........ bukan Power RooT!!!!!!! :P...
tp bagi aku bila aku berpeluang dapt try keje kat tempat kcik.... emmmm mcm bOnus ler lak... CoZ aku tahu byk perkara.....berbanding ngan member2 lain yg mane sesetengah tuuu just tahu task work diaorg jeee..... perkembangan x tahu........
Apbila kita tahu banyak..... itu dikatakan sebagai pengetahuan....... tapi bila kita tahu banyak jugak keje pun makin bertambah..... tanggungjawab makin besar......... dan makin byk masalah yang akan ada.......... betullll xxxxx ?????
Niii tengah tunggu Interview...... kat tempat Besauuu lakkkk........ harap cepat lerrrr panggil interview......... dah malas sangat niiii.......
Yang malas bukan ape , orang buat ,,, aku dapat teruk dan aku yang nak kene tanggung!!!!! haaaaa nak menanggung ini lerrrr x larat......... jenuh pusing2..... bukan kata kat cni.... banyak yang x elok dan menyusahkan.... ada gak yang relaks, yang happy, tp leh dikatakan itu sume just 30% jerrrr......... :(
" everything that is not me bUt affEcts Me"...............
tapi x kan aku nak cite sume kannnn ?????????

Comments

Anonymous said…
setiap yang berlaku tu ada rahmat disebaliknya.. sabarlah yek. ingat, tak semestiya yang senyum tu bahagia didalam hatinya... ok, keja baik-baik. rezeki tu datang dari tuhan, so selagi terdaya, kita kena jalankan tanggungjawab kita walaupun dihadapan kita dipenuhi ranjau dan onak... kata-kata dari tetamu senja berstatus hamba.. :-) -2nd bos PH-
eRa said…
to 2nd bos PH yg comel lg segak berambut ceracak

TQ... atas segala nasihat tu...

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......