Laksam Hari-Hari LaksaM

Sekarang ni selera makan dah lari... dulu main SeBAT jek... melantak banyak laks tu...tapi skang...makan dah x leh main SebaT jek.. hanya makanan tertentU sahaja yang dibenarkan melalui tekak aku nih.
yang mesti tiap-tiap pagi @ makanan yang mempunyai lesen besar untuk masuk kedalam perut aku adalah LAKSAM...tiap-tiap pagi kene p beli Laksam kat MOLEK tuh..kalu masa ari cuti tu lah yang membuatkan aku pikir panjang apa nk makan..kene lah makan nasi lemak kosong ngan ayam goreng@ telur goreng jek..
Kalau x makan gastrik akan menyerang..huhuhuhuh Tension betol!! makan makanan yang x nak dimakan akan menyebabkan muntah dan pedih di perut akan menjadi2...kepedihan akan berhenti bila aku makan makanan yang aku nk makan!!susah betol!!
baru aku rasa mcm mana rasanyee bila org kata Pompuan mengandung mengidam...ingatkan dulu mcm saje2 jek...tapi rupanya dan hakikatnyee mcm ni rupanya...

Comments

Emy said…
merasa la ko selama 2 3 bulan ni k.. pastu dh OK.. tp mmg cucu ore kelate betul!! nk laksam jek..

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......