Apa Nak Makan??

ayam x nk...Udang pun x nak...nasi ermmmm mcm x nak jek.. dari pagi td minum susu jek + Roti Gardenia Coklat Kismis jek......aku ingatkan ari tu aku gastrik...makan sume x kene..walau dah makan byk dan kerap tapi perut still pedih mcm x pernah makan apa2...bila dah makan, terus cirit2..
Rupa-rupanyee kat dlm ni ada orang rupanyeee...maybe makanan yang aku makan tuh x sedap kot!! hahahah
Perut aku dah balik ok selepas aku makan Pizza hut...Tu lah kalu makan roti x pe lakss so.. datang keje ari ni tu yang aku bawak roti..
Ni nk kuar g Masalam ngan diorang...nk beli di SubWay...yam-yam

Comments

Emy said…
anak ko ni mmg high taste, subway jek layan.. ko tggu la dia dh besar skit, nk nasik jek.. nti hari2 aku kene belikan nasi kerabu/nasi berlauk!
eRa said…
ari tuh makan nasi kerabu x cukup!!! lepas 1 jam..lapar + pedih perut mcm x pernah makan langsung!!

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......