Pokok Punyee Cerita

Betul-betul urat2 di badan dan jari jemari....supaya nanti leh tanam pokok byk2
Keras giler tanah kat cini....atas jek tanah..bawah batu bata!!!
Korek2......Nazri!!! yang lain possing jekkk

Ini adalah pokok kitaorg!!! paling comel, paling kcek, paling last tanam!!!



Pokok Limau Purut!!! sesapa nk masak Tomyam....nk wat mandi2....nk buat bomoh!!! leh la mintak ngan kitaorg nanti ek





merenung masa depan pokok ni....Hidup Segar Bugar kerrrr Sengsara sampai Mati????Kasik Amir tanam..hahahahahah tangan sejuk..hidup +++ Banyak Buah laaaaa

Ini adalah lokasi terakhir pokok kitaorg di tempatkan.....tempat paling special!!! dalam Office tepi Kolam..hahahahahh..



GoTong -RoyoNg Tanam pokok....mcm2 pokok da, Kedondong, Cempedak, Belimbing, Mangga, Limau Nipis, Limau Bali, Limau Purut ( aku punyee la tuuu), Semua Pokok ditanam di Persekitaran Office....pokok aku ngan Ust Amir jek tanam dalam Pasu + dalam Office + tepi Kolam pulaksss hahahahaha ( VVIP seat )

Comments

Emy said…
kalau aku nk limau purut amik pokok ko jek, biar botak pokok tuh!
Anonymous said…
Wahai pokok limau ntah ape hambe pun tak tahu..even ko yang paling kecik tuek, di kau tetap menjadi pujaan hatiku!!
eRa said…
amboiii emy ko nk kasik botak pokok aku ekk... kalu gitu aku ngan kelbros akan sanggup minum limau ais ari2...limau nyeee ambik kat pokok ko.hhahahahah lagipung...pokok ko dah da buah kan....mmmmmm

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......