Lepak Petang...Redakan Frust di Hati


ambik gambar kakak pulakssss!!!

adik bongsu aku yg comel..handsome kan


nganga laa.... ambik angin kan...bagi angin masuk



eza dan nano... ( eza kata baby nk jalan gaksss , sibuk nk ikut !!!)


sama jek..rupanyeee ela & Ewe

my mom and dad




31 Mei 09, Jalan2 petang kat pantai Irama, Bachok...biasala..ambik angin petang-petang sambil minum air nyokk.... sebenarnyeee kalu ikut plan..ini ari dah da kat Cameron Highland daahhh tapi disebabkan ayah aku yg mcm2 hal...x p service lagi kete...dah take time dah .....petang kol 3 baru siap service kete tu...ermmmmmm
aku dah cakap awal2 suh p service ari sabtu masa aku dalam perjalanan balik kelate...tp dia p repair dan pasang alat yang entah apa2 ( utk keselamatan katanyeee )...baju dah siap packing dah...tapi terpaksa cancel lah utk bertolak ari ni...apa2 pun kene bertolak esok pagi2
kol 4.00 am!!!!

Comments

Emy said…
pesal muka ko jek lain dr adik2 ko? yg lain semua sepesen jekk.. wah pasni meriah la ada org baru dlm family tuh!
eRa said…
uhuhhuuhuhu....aku anak kandung tauuu...muka aku mix ayah dan mak aku...kira campur sket..hahahahahh tu lain tuh...yang lain ambik muka jek sebijik..
azrulhakim said…
salam semuga berjaya di dalam blog yg di miliki dan berusha untuk terus meminati blog untuk menjadi kenangan ,,,,insyllaah

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......