MaCam2 Jadik

Sekarang ni...area persekitaran tempat mencari rezki..amat bahaya dah....dari awal bulan April lagi pelbagai Gossip2 yang ada...dibawa ke isu kimak2 bak entry member aku tu..dan EXAM pulak...then terus lagi isu ampu-mengampu lagi sambil jatuhkan org lain...
sekarang dah banyak Rules yang entah apa-apa kat cini..rasanyee aku leh tafsirkan Dangerous ZOne..BeWare!!!! keep your mouth, Keep Your step, Keep watching people around You, Senyuman Manis x semestinya MenawaN, X SenyuM langsung X semestinya masam dan Buruk!!!
Fuh!!!!!!!!!!!!.....giler lah......memang susah jdk org bawah....kalu orang atas nk salahkan kita utk tutuP salah dia kat org atas lagi...Nk Buat mcm mana....aku dah 2 kali kne dah...depan mata dan depan dia lagi...siap duk sebelah lagi....nk cover salah dia....dia p sebut dan petik nama aku kat bos lagi besar...katanyee aku yang salah..aku yang x buat mcm yg dia nak...dll lah...walhal....Dia yang memang x cakap kat aku dan Dia yang x maklum pun kat aku.....so apa aku nk buat...diam je lah........ bila selesai cakap ..siap toleh balik kat aku..." saya x cakap kat awak ek? saya lupa kot..,x pe lah...u buat.bla bla bla......" apa jadik Reputasi aku kat bos lagik satu iteww ??? dia x betul kan Pung.....ermmmm itu lah hakikat dan lumrah hidup........
Sabar je lah....lumrah hidup .......masa aku jadik Bos dulu..pung susah gak.. masa jadik kuli sket2 nie..pun susah gakss...so kesimpulannyee mana da keje yang senang...sume da risiko dan tanggungjawab masing2... terima jelah seada nyeee..Wassalammmm

Comments

Rejangbasin said…
ya lah...sabar je... atas bawah, suma ada tanggungjawab msing2. janji amanah, cukup bulan amik gaji.
Emy said…
entry ko ni aku faham.. entry kimak2 yg aku tak faham.. ko pi habaq kt jiran ko ek???
@hmadHiRO said…
Alaaa... rileks laa... ko ni kena la sabo sket...
tengok cam aku... ko x dtg kenduri aku pun aku bleh sabo lagi...pada hal ko tu kamching aku...tapi aku x kisah pun, sebab setiap sesuatu yg terjadi tu ada hikmah disebaliknya...
kalau Allah tarik satu nikmat, DIA akan bagi nikmat yg lain (mungkin lebih lg), yg kadang2 kita sendiri x sedar...
kalau org aib kan kita, tunggu la... nnt Allah akn aib kan dia plak... masanya akn tiba...sabo le ek....
PE PUN KO TETAP BEST...
eRa said…
Helmy,
Yups memang betul.... relaks2 je kan... cukup bulan ambik gaji

Emy,
ko jek x faham entry kimak2 tu..aku faham

Hiro,
sorry la beb,,,, aku exam ar...x leh p kenduri ko..aku da jumpa zan kat lumut...wah dah semakin kurus giler dia skang..dia kata dia sakit..dan sorang laks driver...cian dia

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......