Jgn Pijak!!!







Nape lakss aku ambik gambar anak ayam dan ibunyeee ek..bukan apa....masa ni aku kat kg...pagi2 duk lepak2 kat ruang legar kat dapur umah..tetiba nampak ibu ayam tgh duk jalan2 ngan anaknyee..sesi latihan kaki kot..ksik kuat sket kaki anak2nyeee...comel gilerr leee cz dah lama aku x tgk anak ayam yang baru jek menetas ni....
Kasik diaorg makan sket...dan terasa nk capture laks... 2,3 keping gambar..heheheheh
Bila tgk anak ayam yg kcek2 ni...tetiba teringat tragedi tragiiiissss yang pernah aku lalui dimana...aku telah terpijak 1 ekor anak ayam yg baya2 mcm ni lah...sampai keluar abis isi perut dia...uhuhuhuuuuuuuuu, kecian, sedih, dan geli ada gaksss...tp nk marah pung ada gakss..cz sape suruh beriya sangat duk berpusing2 kat kaki aku bila aku tgk kasik makan....dah kene pijak!!!!
tragedi ni dah lama...rasanyeee masa aku darjah 6 kot...
mmmmmmm tapi kaki ni leh rasa lagi lah...mcm mana rasanyeee bila pijak anak ayam yang comel sampai terkeluar isi perut...!!!

Comments

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......