.................................KeK PunyE PasaL.... Tetap GiGiH !!!!!!!!

11 November 2008 @ selasa....fuh............ aku dapat kabar yg telah diwar-warkan oleh emy yg Secret da buat jualan Ulang Tahun...11/11.... utk 11 outlet sahaja..... dan salah satu outlet yg ..ialah kat SACC Mall, Sunway Piramid, subang Prade dan byk lagi lah........
Papa lagi aku ngan Gigih yeeee p la kat SACC mall pagi tuh.... mak datukkkkkkkkk ramai gilerrr org berbaris dah mcm ular kene palu..berlekar2 barisan berbaris dengan sabar dan Gigih utk mendapatkan Kek.... Buy One..FREE ONE.......

aku p ngan member aku..diana..dia pung kebetulan leh kuar japsss...gigih p ambik dia kat FSG then trus kuar...IK mana leh melilau 2-2 orang...so sorang kasik duk pejabat...dah dekat SACC mall ramai sesgt.... aku p ler SunWay Piramid dgn harapan Kot-Kot x ramai koooottttttttttttt.....
tapi......... leh tahan ler gakssssss......kedai laen kat SunWay x Bukak lagi...tp Kat SecReT ni dah beratur panjanggggggg...SioTttttttttt........


itulah dia..... ramai gakssss...tp x seramai SACC Mall lah...kat cini kurang sket..jerkkk....ni gambar barisan yg kat depan aku...kat belakang......x payah tgk lah..." Jangan Pandang Belakang" kang terkejusssssss
Beratur utk mendapatkan Ini lah... aku beli..Kek Choc Fudge + Marble Cheese (Anam) dan Diana... Marble Cheese + Choc Cheese Ini kek Choc Cheese...ok lah sedap...yg nil ah..x leh lama kat luar ...paling lama pung 2 jam jek kat luar...kene trus masuk peti...kalu x caerrrr


kitaorg kerat2 kasik tukar2....hahahaah sistem barter.... so leh rasa sorang sket!!!

Comments

@hmadHiRO said…
Ooo... ko gie Secret Recipe tak ajak aku... dah la ko tau yang aku ni pun peminat setia Secerat Recipe tuh...
Dah tu dah la ko tak beli "Clasic Cheese" kat aku, wish "birthday" aku pun tak...
Cian aku xde sape pun wish kat aku... kecuali "...." aku jer...

Okayla... Selamat Hari Raya Aidiladha utk ko...

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......