TAHUN 2012

Agak lama sangat aku x buka blog aku....sampai address pun x ingat dah...nasib baik da moonpie yang semak balik...heheheheh, tahun ni best coz tahun ini aku akan abiskan Ijazah aku yang dah sekian lama aku belajar bermula dari tahun 2007 tanpa ada sebarang repeat paper.... mmmmmm

Terlewat 1 semester pun sebabambil cuti utk bersalin + berpantang so aku akan grade tahun ini lewat lah dari geng2 yang lain.... Geng yang tercicir ni ada 11 org semuanya..heheheheh. Tesis siap dibuat bind hard Cover pada Februari 2012...mmmm THANKS A LOT to all my Lectures....result yang amat berpuas hati!!!!!

Konvokesyen UiTM yang ke 76 adalah time aku konvo iaitu pada 14 Mei 2012 sidang pagi (Sidang 4).
hehehheheh seronok gakssss...tapi rasanyeee Aura kat Dewan DATC ni mcm kurengggg sket berbanding ngan DSB dolu-dolu.....entah mcm kurang seri dan WOW factor!!!

Ni aku letakkan gambar2 konvo aku...dan my thesis...

  Fungal Growth And its Health Effects On Workers At UiTM Health Center
( mY degree Thesis)


My ConVo at DATC UITM 14 Mei 2012:




Ni..Pro Canselor yang bagi Ijazah kat kitaorg!!! on 14/5/12

Comments

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......