Blogger & Pengikut

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Maaf la coz mencelah kat sini. Just nak mintak sikit ruang untuk tumpang lalu sebab nak cakap sket.

Perihal BLOGGER & PENGIKUT ni ada satu definasi yang semacam suatu ikatan persaudaraan tetapi secara maya. Blogger akan rasa kekurangan kalau tak dapat "memblog" atau menulis dalam jangkamasa yang agak lama. Pada aku 1 minggu tu dah memang cukup lama dan membosankan kalau tak dapat menulis dalam blog aku.

PENGIKUT

Pengikut ni plak, walaupun tak kenal blogger yang dia ikut tu... akan setia mengikut blog tersebut. Selalunya perkara yang pertama dia akan buat bila switch-on komputer ialah surf internet dan log ker blog yang dia ikut tu pastu bukak emel. Dan perkara terakhir yang dia akan buat sebelum switch-off komputer pun tetap perkara yang sama.

Sebab tu aku katakan seperti wujud sesuatu ikatan yang akrab diantara keduanya.

Aku sebagai BLOGGER dan jugak PENGIKUT blog yang tergolong dalam ketegori ni.

IKATAN

Suatu ikatan yang ada antara aku dan Cana Cinieee ni seolah-olah suatu kewajipan bagi aku untuk memerhati perkembangan Cana Cinieee. Satu hari yang membosankan kalau takde entry yang nak aku baca. so teruskan menulis dan aku akan tetap teruskan membaca.

Sebenarnya bukan Cana Cinieee ni saja yang aku ikut, banyak lagi antaranya :-

Aku jugak Blogger dan terima kasih kerana terus menulis.

Wassalam.... @hmadHiRO

Comments

eRa said…
weh....ko buat gue terkejusss jek..
bila aku bukak blog aku...terkejut gaksss bila masa lakss aku tulis tajuk ni dan isi kandungan seperti ini????? Rupa2 Ko !!! hehehehehh anywaysss thanks...cz sentiasa baca aku nye blog...rendu kat aku keee hahahahahha

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......