Thanks a Lot... an ( ASMA )

Satu subjek yg amat memeningkan kepala otak aku...huhuhuh ENV 512 ( environmental health assessment and auditing ) ssh sgt...bukan apa.. cz kitaorg yg kene buat review report bagi EIA report dan jugak kene buat audit kat tapak yg dibuat review tuh...waaaaaa
al kisah kan....EIA aku dapat yg Kilang...tau..( lead battery recycling plant) tp bila p tgk tapak....mak ehhhhh kilang dah x dop...dah jadik Gudang Kao...huhuhuhu bersusah payah leeee call aku punyee lectrr... Mr.Subra yang baik dan kepoh jugak sket2 heheheheh....sowy...
last2 buat kat Pulau Indah...
dengan bantuan member aku An, kat ASMA...waaaaaaaaaahhhhh lega byk rasanyeeee
bukan apa..cz FSG...dah x nk tolong...huhuhuhuhu...nasib baik da member.mmmm any way...thanks bebyk...
ari jumaat @ 24hb Okt baru aku kene present.. nk present 18hb x sempat cz kene kasik kat bebdak yg duk jauh2 present dulu...cian diaorg..x kan nk datang JO pulak ari jumaat...yg dari Sarawak, Pahang, Kedah...mmmmmmmm

Comments

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......