Thankss An...

Masa Merdeka aku balik ngan Bas..mak ehhh byk tol org kat stesen bas...dan yg paling terkejut..biasalah..TIKET RAYA dah terpampang..." HABIS DIJUAL " pada tarikh 26, 27, 28, 29 ,30 Sept 2008!!!!

Terus aku pikir..mmm baik drive lah..
Aku balik dari Kelantan ngan A.Asia..cz x larat lah nk naik bas siang2 ...kalu naik bas malam...x sanggup aku sahur yg x proper nieeee lagipung tiket murah jek...economy promo...55.99 jek..

Yang paling nasib baik...bila aku sampai LCC Terminal..An yang datang ambik..kalu x..wahhhhhh meriah leee aku naik bas ke KL Sentral dan dari KL Sentral ke PUTRA naik komuter... alamatnyeee nk sampai S.Alam...merangkak dalam jem...berbuka dlm kete lerrrr ngan air mineral!!!

any way..thank a lot to An...Jasa mu dikenang...dan terima kasih daun keladi...nanti leh mintak tolong lagieee...heheh

x dak gambar lah..nak letak kali nieee... nanti lah lain kali aku letak ek...

Comments

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......