PErSediaAn CME 2008

Sekarang merupakan waktu2 cibuk utk setiap ahli jawatankuasa CME 2008 yang diterajui oleh Dr. Adibah sebagai Pengerusi dan Dr. Dzulkifli sebagai Timbalan Pengerusi. Emy merupakan setiausaha CME kali ni...tapi memandang dia cuti bersalin.....ermm aku lah sebagai Penolong Setiausaha menggantikan dia.... s/u Dr. Dzul dan Dr. Adip lah katakan...
Buat masa sekarang bayak barang sponser dah pun diterima...belambak kat dalam bilik farmasi dan sesetengah tu kat bilik PPKP lah.

CME kali ni memang mencabar buat kami urusetia memandangkan agak 'suweee' jugak tarikh CME ataupun orang yg handle CME kali ni..tapi entah lah...dah takdir mcm tu kan...nak buat mcm mana.. Pelbagai masalah dari awal sampai skang... dan hope selepas pada ni dah selesai lah masalah dan jangan da masalah yang lain pulak yang timbul.

Cadangan asal CME pada tahun ni dibuat di Hotel Perdana, Kota Bharu. Sume dah lengkap ngan jemputan penceramah, kad aturcara, susunan bilik dan terimaan L/O dan check dari IPTA luar. Tetiba last minit Hotel Perdana maklumkan bahawa diaorg terpaksa tolak booking kami sebab alasan pihak Hotel telah bertukar tangan @ dengan kata lain Tauke dah lain.! PNB ambil alih. So banyak proses pengubahsuaian perlu dijalankan. Pucat muka Dr. Dzul dibuatnyeeee!!

Bukan setakat dia jek...aku as s/u dia pung risau gak...masa tu dah la tgh minggu exam ( aku lah)...terpaksa lah tulun gak dari rumah cari tempat penginapan lain dan call hotel2 lain lagi kat area KB..tapi semuanyee x available pada 17hb Mei....ni sume pasal penangan Pesta Wau lah nih!!!! sampai sume resort yg besar2 pun full pada 17hb tuh.

Nasib baik lah aku dapat cari satu resort ni....dia jek yg available pada sepanjang tarikh tu dan rate harga adalah kurang dari Hotel Perdana... ( x pe asalkan jangan lebih dari rate Perdana) so mau x mau....kene gak lah kat citu.

Yang menyedihkan..peserta dari IPTA luar terpaksa dengan berat hatinya kami tolak disebabkan penginapan tidak mencukupi.!Maaf lah...

Diharapkan lepas ni x dak lah aral melintang yang timbul sampai lah abis CME ni.... amin.........

Comments

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......