RenDeZvOus ...at Lala Restaurant!!



Pdaus & Hiro




Waaaaaa.........
Agenda makan-makan di Restoren Lala...Lama tul x jupe..si Hiro nih...kira kebetulan dia dan Peg.Teknologi Maklumat ( baru ) kat MDPH ni kene datang Kl..da taklimat kat Hotel Nikko...pada 22 Jan 08..
Ni malam b4 tuh..
Nasib baik ari ni 21 Jan ..aku mc...kalu x , dah x leh jupe dah cz ari Isnin da senamrobik kat Pej...penat lah bila dah balik dan balik lewat lak tuh...
dan nasib baik gak si aime leh teman aku kuar!!!!
masa Geng Abu , Zamy dan ani datang Putrajaya..ari tuh aku x dpt p cz si aime x leh teman aku p cana...............
K .lah..terubat Rindu..............jupe member lama sorang nih!!!!
tgk tuh..lapau..licennnnn abissssssssss dibuatnyerrr
tinggal hiasan jek x sanggup nk makan!!! kalu x..itu pun balunnnnnn!!!
Anyway t.Q to Hiro cz bELANJE MAKAN... kat Lala nih dan Kat Chicken Rice Shop Sunway...
x pe..ek ....lain kali aku belanje....cz check aku float !!! hahahah

Comments

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......