Saringan Kesihatan-Hari Bertemu Pelanggan

Ni anam dan Dr Dzul...cibuk nak bergambar gak bersama Rokok yang AKU buat , hahhah!!!!
Ni lah Sister Mahani...Sister yg vogue kat Pusat Kesihatan !!!Aku dan doktor2 yang turut sama terlibat masa Hari Bertemu Pelanggan ni....yg kat belah kiri aku tu..yg nampak separuh jek..tu la Ketua Unit aku..heheheh comel..Dr Nik..!!!

Peristiwa ni berlaku sempena Bulan Qualiti UiTM iaitu Hari Bertemu Pelanggan
yang dianjurkan oleh Fakulti Pengurusan Hotel dan Pelancongan..4 Disember 2007..
Tetiba lak last2 minit aku kene buat replika rokok dan kene urus benda alah dan poster utk ditampal di board utk sudut/ruangan klinik berhenti merokok!!!
dah la masa Dr2 ni ckp ari Jumaat..last day..ditambah lak masa tengahari...Hari selasa dah ari jadi!!!! bengang tul aku!!
Ni idea yg melalut dan last2 minit ni idea Dr Hafizan la!!!! ditambah lak dgn adanya Dr Dzul...!!!
Dr Dzul sanggup jek..ingatkan leh bantu la..rupanya..dia just buat pamplet dan risalah....alah benda alah tu simple jek...x menarik langsung!!!
Nasib baik la diaorg suruh aku...aku kan cepat , pantas dan berkesan !!! hehehehe
sume ditanggung beres!!!
Bila dah nampak rokok tu siap dgn cantiknyeee baru lah nampak mcm nak tolong dan nak care..KONON..heheheheh
Tp ok lah.... idea Dr Hafizan bagus gak...
Guna nebulizer utk jadikan rokok tu berasap!!! hehehehheheh dalam gambar x nampaklah asapnyerr..( wap air )
Barang2 yang aku prepare..mcm poster2..yg cantik2...x digunakan lak!!! cz bila aku datang tgk2 board x dak pung utk klinik berhenti rokok!!!
cheh!!! buat penet jek..sume medical guna..duk tampal benda alah yg bukan2...
dah cakap dah..simpan 1 board utk aku nyerrrr....tp lain lak jadi..!!!!
tp x pelah....sume ok...tp muka dalam gambar nampak penat lah..bukan penat ape pung just penat panas dan x makan sangat...kaunter ramai yg datang serbu....

Comments

Emy said…
ruginyer aku tak g tgk rokok tu berasap2!! rugi! rugi! rugi!
Anonymous said…
itu la pasal..ko x naik!!!

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......