Ciiiii KuuuuUU CaaaaAAAkkk!!!!!!!!!!!!!

Haiiiiii
Salam sejahtera Kembaliiii

Citer aku yang b4 niii x publish.... tjuk jerrr kuar emmmm x tahu lerrrr
Sekarang ada citer baruuuu nak dikongsi..............

I in new world of work nowwww!!!!!!!!! , sebenarnya aku dah bertukar tempat kerja dengan izin tuuuuu......... ke UiTM , shah alam........... jadi warga UiTM lerrr ............. bergelimpangan dengan pelajar dan staf U lerrrrrr

Ari ni kira dah masuk ari ke3 aku dah kerja............... setakat ni ok laaaaa ,,,,,,,,, asyik lepak jerrrr,,
actually kalu ada kerja pung , partner aku ckp x banyak pung......... so leh tumpu lerrr aku punya study...........
Sekarang aku menumpang duk 1 bilik ngan partner aku,,,, tp nanti kami dah nak kene pindah ke ground floor..........bilik baru ,,,,,,,, sume barang baru..........

Kat cini bekerja dalam suasana hospital.......... duk dalam hospital biasa lerrrr emmmm jauh sangat beza dengan kerja aku dulu............... biasa lerrr PBT ,,, deal dengan orang awam jerrrr bermacam - macam kerenah........

nanti aku citer plak ekkkkk ........... K byeeeeeeeeeeeeee

Comments

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......