Makan-Makan-Mamam-Mamam









8 Mac 2009@9.30 pm... kitaorg 4 orang..aku and ewe dan my parent tiba di Zul Medan Ikan Bakar kat Kuala Besut...sebenarnyeeee tempat ni aku dah p...ngan member2 seminar sewaktu CME tahun 2008...kepala Che Soh (pemandu UiTM Kelate ) dan tokei nyee adalah Dr. Dzul. malam tu kitaorg 8-9 orang kalu x cilap....makan2 total harga rm150...toceee my dear Dr.Dzul.
So ini malam..aku habaq kat parent aku...mei laaaaaa kita p makan ikan bakar kat Kuala Besut ( aku png x ingat kat mana doh kedai tu!) ala...buat2 mcm tau jek jalan + dah tanye member tuh kat mana kedai tuh....Bukan apa masa p dulu2 tu aku tiDo dlm van... tu la...org tua2 kata...jgn tiDo...kan sesat jalan!!! iye ke pepatah tu..hehehheh
Malam ni cari punye cari...sampai my abah dah nk patah balik dah...last2 Jupe gaksss....sebelah kiri selepas jambatan Kuala Besut dengan ngan simpang 3 yang entah apa2...( simpang tu pelik sket) so malam tu aku blanje....sume RM 69.00 ok lah...1 ekor ikan besar...siakap rasanyee entah leee cz abah aku yg ambik, 2 ekor ikan kecil ni confirm siakap!!, udang 2 kauk (cekak) dan sotong 2 ekor..
Gambar x brape comel...cz ambik ngan hp jek...so itu lah hasilnyeee

Comments

anam said…
setelah dua kali pergi...lain kali jgn tido..
eRa said…
gue telah ambil iktibar dari kejadian yg lepas2.....x nak tido doohhhhhhhhhhhh...huuhuu
Rejangbasin said…
salam era, letak la map zul medan ikan bakar tu. Pakai google map, kmdn snap dan paste. nak try jugak..!
eRa said…
ala..senang jek helmy...lepas jambatan Kuala Besut...then da simpang yg entah apa2..ala2 simpang 3 gitu..kedai tu kat tepi jalan tu jek...dekat simpang tu

Popular posts from this blog

Kelas Datang baliK

muka Tepung Gomak

JoM KaMPaR.......